Mrzí nás, že niečo nie je podľa vašich predstáv. Veríme, že spoločne nájdeme to správne riešenie k vašej spokojnosti. Nižšie nájdete formulár pomocou ktorého môžete podať reklamáciu na poskytnutú službu alebo tovar.

V prípade reklamácie tovaru je potrebné nám ho doručiť. V takom prípade vám po prijatí reklamácie pošleme mailom všetky potrebné inštrukcie, ktoré budete potrebovať k zaslaniu tovaru k nám na reklamáciu.

Spolu s potvrdením prijatia vašej reklamácie od nás dostanete aj formulár, ktorý priložíte k odosielanému tovaru.

Namiesto formulára stačí označiť vracaný tovar aj číslom reklamácie. Tovar k nám môžete poslať kuriérom alebo poštou. Po jeho prijatí vykonáme kontrolu tovaru.

Počas riešenia reklamácie vás vždy informujeme o aktuálnom stave. Ak sa niečo zmení vždy od nás dostanete mail s informáciou, čo sa deje s vašou reklamáciou.

Na vybavenie reklamácie máme 30 dní, avšak vždy sa snažíme reklamácie vybaviť v čo najkratšom čase.

Zadajte vašu reklamáciu

Pomocou formulára nižšie môžete zadať novú reklamáciu. Pripravte si prosíme faktúru, ktorú ste od nás dostali po doručení tovaru. Budete z nej potrebovať číslo objednávky aj katalógové číslo tovaru, ktorý reklamujete.

Čím presnejšie vyplníte reklamačný formulár tým rýchlejšie vieme vašu reklamáciu posúdiť. Po vyplnení reklamačného protokolu od nás dostanete inštrukcie k odoslaniu tovaru.

Pri zasielanie tovaru prosíme uveďte číslo reklamácie – bude uvedené v maily, ktorý vám pošleme ako potvrdenie prijatia vašej reklamácie.

Po doručení tovaru k nám vám pošleme potvrdenie prijatia tovaru a priebežne vás budeme informovať o stave vaše reklamácie. Informácie o reklamácii zasielame na mail, ktorý vyplníte v reklamačnom protokole.

Ešte raz prosíme prijmite naše ospravedlnenie, že s tvorenom, ktorý ste si zakúpili nie ste spokojný. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo najkratšom možnom čase. Maximálna doba na vybavenie reklamácie je 30 dní.

Vrátenie tovaru do 14 dni?

Ak chcete využiť zákonné právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy môžete tak urobiť aj online. V tomto prípade nevypĺňajte reklamáciu.