Prevádzkovateľ:
CLEANsatisfied, s.r.o.
Kvetná 16
821 08 Bratislava
IČO: 52 069 087
Zapísaná v Obchodnom reg. Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka číslo 133240/B

Sme tu pre vás kedykoľvek budete potrebovať poradiť s objednávkou alebo budete mať akékoľvek otázky. Napísať nám môžete cez kontaktný formulár, napísať na môžete na Facebooku alebo Instagrame.

V prípade akýchkoľvek otázok nám môžete kontaktovať aj na čísle +421 940 654 564

Spôsoby platby

Ako môžete platiť za objednávky? U nás môžete využiť niekoľko spôsobov platieb avšak všetky druhy platieb nemusia byť dostupné pre všetky druhy tovarov. Pri platbe sa vám zobrazia len tie spôsoby platby, ktoré sú povolené pre vami zvolené produkty v košíku.

Ako môžete u nás zaplatiť?

Platba na účet

Číslo účtu: SK91 7500 0000 0040 2665 2320. Ako variabilný symbol použite číslo objednávky.

Platba kartou

Zaplatiť môžete aj platobnou kartou, je to najjednoduchší a najrýchlejší spôsob ako zaplatiť za objednávky. Na príjem platieb kartou používame službu Stripe.

Apple Pay

Pohodlne môžete zaplatiť aj cez službu Apple Pay. Platba cez Apple Pay je možná pri konkrétnom produkte alebo priamo v košíku. Platba cez Apple Pay sa zobrazuje len pokiaľ používate zariadenie od Apple a prehliadač Safari.

Google Pay

Zaplatiť môžete aj cez službu Google Pay (G Pay). Platiť môžete za konkrétny produkt aj za celú objednávku priamo v košíku. Tlačidlo pre G Pay sa zobrazuje len na podporovaných zariadeniach a prehliadačoch.

Platba cez PayPal

Ak máte účet v službe PayPal môžete zaplatiť aj cez službu PayPal. Ak účet nemáte odporúčame zaplatiť iným spôsobom napríklad kartou alebo priamou platbou na účet.

Platba cez prehliadač

Zaplatiť môžete pohodlne aj cez podporovaný internetový prehliadač ak v ňom máte uložené údaje potrebné k platbe.

Dobierka

Zaplatiť môžete aj v hotovosti pri dodaní objednávky. Za dobierku však účtujeme jednorazový poplatok vo výške 5 eur. Aj vzhľadom na šírenie ochorenia COVID-19 pre vašu bezpečnosť a pre bezpečnosť našich zamestnancov odporúčame platiť online kartou alebo napríklad cez službu PayPal.  

Dôležité dokumenty

Dôležité dokumenty, ktoré súvisia s vytvorením objednávky, platbou aj reklamáciou, či vrátením tovaru.

Obchodné podmienky nákupu na diaľku upravujú všetky vaše a naše práva a povinnosti v rámci nákupu, reklamácií, či vrátenia tovaru.

Reklamačný poriadok je súčasťou našich Obchodným podmienok nákupu na diaľku. Nechceme vás zahlcovať zbytočnými dokumentami.

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie tovaru. Odporúčame vám však využiť elektronickú formu odoslania formulára priamo cez webovú stránku.

Reklamácie, sťažnosti a riešenie sporov

Podať reklamáciu môžete aj písomne na našu adresu. Jednoduchšie je však prípadnú reklamáciu alebo sťažnosť podať priamo online. Po prihlásení sa do vášho účtu viete zadať reklamáciu rýchlejšie a jednoduchšie.

Prípadné spory je možné riešiť aj mimosúdnou cestou. V takom prípade môžete kontaktovať subjekt alternatívneho riešenia sporu, ktorým je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia či spor riešiť online prostredníctvom na to určenej platformy. Viac informácií o mimosúdnom riešení sporov nájdete Slovenskej obchodnej inšpekcie.

Než pristúpite k mimosúdnemu riešeniu sporu, odporúčame, vám však riešiť vzniknutú situáciu najskôr s nami.

 

Podať novú reklamáciu